Hürriyet

13 Şubat 2011 Pazar

Sana İhtiyacımız Var Superman!

   Akp’ye oy veren aptaldır. Müjdat Gezen’e katılıyorum ama; Aziz Nesin’e katılmıorum. Türk milletinin %60ı değil,%70 - %75i aptal bana göre. Akp kimilerine göre kötünün iyisi gibi gözüküyor. Lakin; hiçbir kötülük, iyilik getirmez! Üniversite eğitimi almış bir insan, Akp’ye oy vermemeli, veremez. Ne biliyim aklı olan adam Akp’ye oy vermez. Ya siz manyak mısınız? Görmüyo musunuz? Adam padişah oldu. Farketmiyo musunuz ne kadar güçlü olduklarını? Cumhurbaşkanı eski bir Ak Parti’li. Yargı artık onların. Üniversiteler onların. Meclis onların. Ne kaldı ? Siz bu saatten sonra Akp’yi şikayet etmek için bile; Akp’ye muhtaçsınız. Görün artık şunları. Vermeyin bu seçimde oyunuzu. Mantığınızı kullanın, boş oy atın gerekirse. Ama AKP’YE OY VERMEYİN !
          Chp iktidar olamaz. Kendi içinde bu kadar çok sorunu olan bir parti iktidar olamaz. Zaten Kılıçdaroğlu’ndan başbakan olmaz. Kemal Kılıçdaroğlu bana göre belediye başkanlığı bile yapamaz. Maksimum memurluk yapacak bir adam. İnsanların liderlik ruhu,karizması,görünüşü ve bunlara uygun bir konuşma yeteneği olur. Kılıçdaroğlu’nda bunların hiçbiri yok. Muhalefet yapmaya kalktığı her platformda kendisini rezil ediyor. Sürekli, dibe batan taraf oluyor. Mesela Chp’nin koalisyonda olduğu dönemde çıkarılmış olan bir yasayı eleştirdi geçenlerde Kılıçdaroğlu. Bu çok komik bişey. İnsan kendi çıkardığı yasayı, kendisi eleştirir mi? Deniz Baykal bana göre Kılıçdaroğlu’ndan daha iyi bir liderdi. Her ne kadar son dönemdeki olay karizmasını ve prestijini sarsmış olsa da,bana göre konuşma yeteneği bile Kılıçdaroğlu’ndan elli kat daha iyiydi. Dediğim gibi Chp iktidar olamaz. Koalisyon olursa şansları artar. Ama zaten siyasete ticaret kapısı olan bakılan bir ülkede,bir parti Türkiye İş Bankası’nın çoğunluk hissesine sahipse; iktidar olup olmamayı önemsemez zaten.Bu parti Chp’dir. Bilmeyenler için söyliyim dedim.
          Mhp’den cacık olmaz. Devlet Bahçeli bizim okulda konuşma yapsa; okul temsilcisi bile seçilemez. Bence Mhp’nin artık bağırma,çağırma,isyan etme politikası tutmuyor. Bunu ilk önce kendileri farketmeliler. Ve bir an önce Devlet Bahçeli’den kurtulmaları gerekmektedir. Geçen bir istatistik açıklanmıştı. Mhp’li milletvekillerinin eşleri bile onlara oy vermemiş. Mhp için çok bişey söylemeye gerek yok diye düşünüyorum. Çünkü hallerinden memnun gibiler.
         Şimdi gelelim HEPAR’a. Osman Pamukoğlu denen adamın kurduğu parti. Peki bu Osman Pamukoğlu ne iş yapardı? Askerdi. TSK’ya bağlı,yıllarca terör örgütüne karşı mücadele etmiş,iyi bir komutan. Peki bu adamın siyasette ne işi var? Devleti yönetmek, bir tabur askeri yönetmek kadar kolay mı zannediyor? Ayrıca; Osman Pamukoğlu denen adam, terör örgütünün 1yıl kadar önce çok aktif olduğu dönemde,her gün televizyona çıkıp; ağlıyordu. Sürekli şehit olan askerleri anlatıp, ağlıyordu. Bu nasıl bir prim yapma şeklidir? Yani sözün özü HEPAR denen partiden de cacık olmaz.
         Benim kendi görüşlerimdir bunlar. Kimseyi bağlamaz, kimse de beni bağlamaz. Ama bana göre şu an bu ülkede oy verilebilicek tek bir parti yoktur. Ama mecburen oyumuzu vericez birilerine. Yine de bir ümidim var. Belki ”Superman” seçimlerden önce parti kurar. Sana ihtiyacımız var Superman!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder