Hürriyet

17 Şubat 2011 Perşembe

Kediler Hastanesi

Nerde Eski Dekolteler

A: Ben senin bana verebilme ihtimalini hesaplıyorum şu an.
B: Ne diyosun be manyak?
A: Sende istiyorsun biliyorum. Dekoltenden belli.

Hardcore Cemil

A: Ver bana.
B: Sana Filiz versin. Siktir git sapık herif!
A: Anladım sana küfürlü konuşmamı istiyosun. Seni sikecegun!

Adet ve Şantaj

A: Sevgilim nasılsın?
B: Bu seni hiç ilgilendirmez Ahmet! Sorumsuz herif!
A: Bitanem, ne dedim şimdi ben? Naptım yine?
B: Lanet olsun sana ayrılıyorum senden!   (Adet döneminde selam bile verme! Kaç ve kurtul! )

Filozof Liseli

A: Hepimiz sistemin çarklarından biriyiz. Susmamalıyız, direnmeliyiz!
B: Abi ayakabbılar yeni galiba? Güzelmiş.
A: Aynen kanka. Converse’den aldım.

Romantizm Evliliği Öldürür!

A: Özcan çok şaşırdım. Bana çiçek mi aldın sen? Aslan kocam benim.
B: Karıcım bir de uçak bileti aldım.
A: Ayy. Çok romantiksin Özcan. Tatile mi çıkıyoruz?
B: Hayır karıcım. Sen gidiyosun.
A: Nereye?
B: Ananın evine. Bıktım lan artık! Defol git kadın, huzur ver.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder